Terug in Nederland - Reisverslag uit Wognum, Nederland van Rik en Annemarie - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Wognum, Nederland van Rik en Annemarie - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Rik en Annemarie

03 Mei 2015 | Nederland, Wognum

Hallo allemaal!

Na een lange vlucht vanuit Melbourne zijn we met stops in Kuala Lumur en Dubai om 20.00u geland op Nederlandse bodem. Op Schiphol stond onze geliefde familie ons op te wachten. Wat fijn om hen weer te zien!! Daar keken wij de laatste tijd toch ook alweer naar uit.

Na 7 maanden zijn we nu toch weer thuis. En wat een geweldige 7 maanden hebben wij achter de rug. Het lijkt al zo lang geleden dat we in Bangkok aankwamen, nog onbekend met het land en de cultuur daar. Na 7 maanden zijn we terug gekomen als ervaren avonturiers door alle leerzame ervaringen die we hebben opgedaan. Niet alles gaat even gemakkelijk natuurlijk in deze vreemde landen, door taal en cultuurverschillen en ook kwamen wij in ‘uitdagende’ situaties terecht. Al deze ervaringen hebben onze reis tot een onvergetelijke ervaring gemaakt waar wij ongelooflijk veel van hebben genoten. We voelen ons heel rijk dat wij dit samen hebben mogen en kunnen beleven. Alles wat we zagen en meemaakten konden we samen delen. Dat je na 7 maanden lang 24/7 samen zijn nog steeds niet gek van elkaar wordt, is toch heel speciaal.

Tijdens de reis hebben we telkens genoten van de reacties op onze verslagen, dus bedankt daarvoor! We vonden het erg leuk om te lezen dat jullie zo een beetje met ons mee reisden. Wij (eigenlijk Annemarie) gaan nu aan de slag om alle foto’s uit te zoeken en er een mooi boek van te maken, die alle mooie herinneringen bevat. We laten deze dan graag aan jullie zien.

We kijken er naar uit jullie allemaal weer te zien en bij te kletsen. Tot snel!

Liefs

• 03 Mei 2015 - 14:32

Jos En Sabine:

Lieve allebei,
    Wat fantastisch dat jullie na deze prachtige reis weer veilig in eigen land zijn aangekomen! We hebben genoten van jullie avonturen en het was mooi om te lezen hoe krachtig jullie met tegenslagen zijn omgegaan.
    We hopen jullie heel snel weer te zien!
    Liefs van ons

• 03 Mei 2015 - 15:09

Joke:

Hoi fijn om ook het laatste hoofdstuk en slot van jullie reisverhalen te lezen. Nu is het helemaal compleet. Met de koala's, walvishaai en ga zo maar door. (liever geen slangen) En de familieband is weer aangetrokken. Leuk dat jullie het zo naar je zin gehad hebben met elkaar!
    Het was voor jullie een prachtig avontuur waar jullie nog lang van zullen nagenieten.
    Bedankt voor de boeiende "waar ben jij nu's"
    Liefs Joke

• 03 Mei 2015 - 15:22

Gerda:

Jullie zijn weer thuis dat zal weer even wennen zijn.
    We hebben met veel plezier jullie verhalen gelezen,wat hebben jullie veel gezien heel indrukwekkend.we kijken ernaaruit om alle foto,s te zien.
    Groetjes en welkom thuis

• 07 Mei 2015 - 13:22

Karin:

Wauw, wat een onwijs mooie reis hebben jullie achter de rug! Super gaaf dat jullie dit hebben gedaan. Ik ben heel benieuwd naar jullie foto's!