Laatste dagje West-Friesland - Reisverslag uit Wognum, Nederland van Rik en Annemarie - WaarBenJij.nu Laatste dagje West-Friesland - Reisverslag uit Wognum, Nederland van Rik en Annemarie - WaarBenJij.nu

Laatste dagje West-Friesland

Blijf op de hoogte en volg Rik en Annemarie

28 September 2014 | Nederland, Wognum

Hallo allemaal!

We kijken er al lang naar uit, maar morgen is het dan zover! Wij gaan samen 7 maanden op reis. Morgen worden we door onze ouders op Schiphol uitgezwaaid en vliegen wij om 15.30u. Na een tussenstop in Dubai zullen wij dinsdag aankomen in Bangkok, waar onze reis zal beginnen.
We hebben er beiden erg veel zin in! De zenuwen zijn bij Annemarie iets wat groter, Rik stapt waarschijnlijk relaxed het vliegtuig in.
Via dit verslag hopen we jullie op de hoogte te houden van onze ervaringen, indrukken en belevenissen. Op welke bestemming we het volgende verslag schrijven is nog onbekend. We zijn benieuwd waar we belanden! Jullie zien ons volgende verslag wel verschijnen! Tot over 7 maanden iedereen!

Liefs Rik en Annemarie

• 28 September 2014 - 21:21

Debbie:

Lieve Rik en annemarie,

Helaas hebben we jullie niet beide meer
    Kunnen zien. We wensen jullie Heeeeeeel veel plezier!
    Geniet er van! En inderdaad tot over 7 maanden dan maar!

Xx

• 28 September 2014 - 21:28

Marieke:

Ik ga jullie volgen!!!! :)

• 28 September 2014 - 21:59

Carla Borst:

We wensen jullie een hele goede reis en Annemarie hopelijk niet te veel zenuwen!
    Mooi een nieuw spannend avontuur!!! En we hopen jullie te kunnen volgen in jullie avontuur!!!

Gr. Tonnie, Joep en Carla

• 29 September 2014 - 01:07

Geert-Jan & Leni:

Hi

Hele fijne vakantie! Een fantastisch vooruitzicht, weet benijden jullie. Heb ook alweer zin aan Bangkok: rondkijken, massage en.de keuken daar

Geniet ervan!

Geert-Jan

• 29 September 2014 - 04:53

Co , Anne-Lies Ende Meiden:

Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld , we zijn nieuwsgierig naar jullie verhalen .

Tot .....

Co , Anne-Lies en de meiden

• 29 September 2014 - 08:55

Fam Ligthart:

Ha Annemarie en Rik!
    Jemig, 7 maanden!! Wat gaaf zeg! Wat zullen jullie een hoop gaan zien!
    Wij wensen jullie een hele mooie bijzondere tijd toe! Goeie reis!
    Groetjes Cor, Karin, Sanne, Tim en Lieke

• 29 September 2014 - 10:16

Judith:

Hoi Annemarie en Rik,
    Wat een mooi vooruitzicht! Ik hoop dat jullie een fantastische tijd hebben,
    geniet ervan samen!
    lieve groetjes van Sam, Chrisje en Judith

• 29 September 2014 - 16:30

Marc Ruijter :

Hallo Rik en Annemarie, na lang werken is het eindelijk zover. De reis waar jullie al een tijd naar toe leven. Heel veel plezier. Geniet ervan en wees voorzichtig. Groeten marc

• 29 September 2014 - 16:56

Joke:

Hoi Annemarie en Rik,
    Wij willen heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier wensen op jullie verre reis. Geniet er heerlijk van met zijn tweetjes en doe voorzichtig!!! We blijven jullie volgen

groetjes Erik en Joke

• 29 September 2014 - 23:17

Femke:

Ga je missen!!! + Veel plezier!!!

• 30 September 2014 - 00:18

Dennis En Simone Groot:

Viel SPatz en Bangkok is een mooie stad en zeker ff met de tail boot mee gaan

• 30 September 2014 - 06:13

John En Lizet:

Hallo Annemarie en Rik.
    Wat een avontuur, geniet ervan en we hopen mooie dingen te lezen van jullie.
    Groetjes John en Lizet

• 30 September 2014 - 10:08

Ineke En Ton Karsten:

Hoi Annemarie en Rik,

Geniet van deze mooie reis,
    we zullen dan ook zeker genieten van jullie verhalen.

Groetjes Ton en Ineke.

• 30 September 2014 - 11:03

Marian:

fijne reis toegewesnt en veel plezier!